PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=96849}

50 pierwszych randek

50 First Dates
6,8 165 073
oceny
6,8 10 1 165073
6,1 15
ocen krytyków
50 pierwszych randek
powrót do forum filmu 50 pierwszych randek

Wbrew temu, że w filmie wplecionych jest mnóstwo komicznych sytuacji, to bardziej odebrałem go jako dramat, niż komedię. Straszna wizja - osoba, którą kochasz musi być codziennie przez Ciebie zdobywana, bo po prostu Cię nie pamięta...

Ashardon

mam dokładnie te same odczucia

Ashardon

całe szczęście, że taka jednostka chorobowa nie istnieje, to musiało by być straszne..

użytkownik usunięty
Fornettka

Istnieje tylko nazwy już niestety nie pamiętam.

Nie, nie istnieje.

użytkownik usunięty
Danka_102

Ale kiedyś gdzieś mówili właśnie coś o chorobie, czy jakimś zaburzeniu, od razu mówię szczerze że nie znam się na medycynie praktycznie w ogóle!! więc co za tym idzie nie jestem tego pewny na 100% ale tak czy inaczej, słyszałem gdzieś kiedyś o jakiejś utracie możliwości zapamiętywania nowych informacji, w odniesieniu do wydarzeń, których dana osoba była świadkiem przed urazem, czy coś w tym stylu, niestety nie pamiętam już dokładnie... więc prawdopodobnie istnieje coś podobnego, ale jest to pewnie bardzo rzadkie, prawie niespotykane...

użytkownik usunięty

Jako ciekawostkę, jeżeli w ogóle można to tak nazwać... chciałbym dodać, że istnieje bardzo wiele chorób na świecie postrzeganych przez większość ludzi jako bardzo dziwne czy wręcz niemożliwe, nie do wyobrażenia, istnieje na przykład taka choroba genetyczna, w której przy braku leczenia tego schorzenia prowadzi do tego, że osoby cierpiące na nią zamieniają się w KAMIEŃ !!!